75 پروژه توسعه محله ای دیگر در منطقه 19 تصویب شد

به گزارش مجله بای بلاگ، پروژه های توسعه محله ای در منطقه 19 با تصویب 75 پروژه اجرایی در کارگروه توسعه محلات شهر تهران، وارد فاز دوم شد.

75 پروژه توسعه محله ای دیگر در منطقه 19 تصویب شد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: پروژه های توسعه محله ای براساس نیازهای محلات و با مشارکت شورایاران منطقه شناسایی و احصا شده و درهمین راستا نیز کوشش براین بوده است تا پراکندگی این پروژه ها به نسبت نیازهای محلات اعم از سرانه فضای سبز و تقویت امکانات بوستان ها، بهسازی معابر و توسعه فضاهای فرهنگی و عمومی به صورت عادلانه شکل گیرد.

او اضافه نمود: در فاز نخست این پروژه ها در مجموع 11 پروژه احصاء شد که نزدیک به 5 پروژه شامل بهسازی خیابان خلازیل شمالی، مناسب سازی و اصلاح انهار محله نعمت آباد، بازپیرایی و ارتقاء تجهیزات بوستان های باران و مرجان به اتمام رسید.

ضمن اینکه دو پروژه احداث مرکز کارآفرینی محله نعمت آباد و بهسازی خیابان طالقانی نیز پس از طراحی وارد مرحله اجرایی می گردد.

توکلی ادامه داد: در فاز دوم نیز 75 پروژه پس از تصویب کارگروه توسعه محلات شهر تهران به ریاست معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، به این منطقه ابلاغ شد.

به گفته شهردار منطقه بهسازی و آرام سازی معابر خیابان شکری جهت تردد افراد کم توان، اصلاح و بازسازی انهار محدوده دولتخواه جنوبی، توسعه فضاهای عمومی و بهسازی بوستان های محلی نسترن، 22 بهمن، جانباز، بهار، شهید باکری، امید، جوانه، مطهری و...، احداث فضای سبز در خیابان ورزش، آرام سازی بصری خیابان زلفی و احداث و تجهیز زمین بازی بچه ها در محله بهمنیار از جمله این پروژه ها هستند.

همچنین احداث سرویس بهداشتی بوستان یاس، ایجاد فضای سبز در خیابان شهید لطیفی، زیباسازی خیابان دلجویی و میدان بخشنده، راه اندازی پارکینگ مکانیزه در خیابان جانباز، ایجاد پیاده راه در خیابان نیایش، تجهیز پاتوق محله سهیل و چندین طرح دیگر در فاز دوم پروژه های توسعه محله ای این منطقه اجرا خواهند شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5095

به "75 پروژه توسعه محله ای دیگر در منطقه 19 تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "75 پروژه توسعه محله ای دیگر در منطقه 19 تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید