بازی The Callisto Protocol در دنیای پابجی رخ میدهد

به گزارش مجله بای بلاگ، احتمالاً همان طور که می دانید، چند روز پیش در جریان مراسم گیم اواردز بازی جدید خالق دد اسپیس معرفی گردید. اثری که قرار است با نام The Callisto Protocol برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی منتشر گردد. بااین حال، اخیراً اخبار عجیبی درباره اش منتشر شده که نشان می دهد دنیا این اثر با دنیای بازی پابجی ارتباط دارد.

بازی The Callisto Protocol در دنیای پابجی رخ میدهد

خالق بازی دد اسپیس و مؤسس استودیو Striking Distance Studios یعنی گلن اسکوفیلد، پس از معرفی بازی در مصاحبه خود با سایت آی جی ان جزییات بیش تری را از این بازی اعلام نموده و در خصوص دلایل خود برای بازگشت به ساخت بازی های ترس و بقا توضیحاتی داده است. او درباره بازی The Callisto Protocol می گوید:

اسکوفیلد در ادامه صحبت های خودش اشاره می نماید که هدف او و گروهش این است که ترسناک ترین بازی را برای پلتفرم های نسل بعدی خلق نمایند. همان گونه که در نمایش اولیه بازی هم معین بود، به نظر می رسد که بازی The Callisto Protocol الهامات زیادی از سری بازی دد اسپیس گرفته است و این یکی از مواردی است که هواداران سری دد اسپیس درباره آن بسیار شاد و هیجان زده هستند. بازی در سال 2320 و در یکی از قمرهای سیاره مشتری یعنی کالیستو رخ می دهد و در تریلر آن شاهد هوش مصنوعی ترسناک، هیولاهای بیگانه عجیب و زندانی مخوف بودیم که همگی می تواند ما را به یاد اتمسفر بازی دد اسپیس بیندازد. اسکوفیلد پس از خلق و کار روی اولین نسخه از سری دد اسپیس، شرکت الکترونیک آرتس را ترک کرد و به اکتیویژن پیوست تا روی چند نسخه از کال او دیوتی کار کند اما با تأسیس استودیو Striking Distance Studios دوباره با این عنوان جدید به سراغ بازی های ترسناک علمی تخیلی رفته است.

بااین حال، عجیب ترین چیزی که درباره بازی The Callisto Protocol گفته شده، این است که در دنیای بازی پابجی جریان دارد و با آن مرتبط است. در واقع، ماجرای بازی و جهانش در آینده و 300 سال پس از وقایع دنیای بازی پابجی رخ می دهد. همان طور که شما هم مثل ما تعجب نموده اید، حداقل در حال حاضر نمی توان هیچ ارتباطی میان دنیای این بازی و دنیای بازی پابجی پیدا کرد. تنها تشابه این ها، ناشر آن یعنی شرکت Krafton است که شرکت مادر استودیو سازنده بازی پابجی و همچنین استودیو سازنده این بازی است و احتمالاً همه تصمیم ها خواسته این شرکت بوده است.

  • بازی The Callisto Protocol معرفی گردید؛ اثر جدید خالق Dead Space

بازی The Callisto Protocol در تاریخ نامعینی در سال 2022 برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: PCGamesN

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5333

به "بازی The Callisto Protocol در دنیای پابجی رخ میدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی The Callisto Protocol در دنیای پابجی رخ میدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید