امضای تفاهم نامه با شرکت نمایشگاه های بین المللی برای اکسپوی دبی

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، امضای تفاهم نامه با شرکت نمایشگاه های بین المللی برای اکسپوی دبی انجام شد.

امضای تفاهم نامه با شرکت نمایشگاه های بین المللی برای اکسپوی دبی

خشایار نیکزادفر، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی گفت: طبق این تفاهمنامه، تمامی اقدامات و مسائل مربوط به سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نمایشگاه اکسپو دبی 2020-2021 تحت نظارت و اختیار وزارتخانه انجام می شود.

او افزود: در این دوره وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فعال تر و مؤثرتر از دوره های گذشته ظاهر خواهد شد. با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته از سوی ما تمامی امورات مرتبط با میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور به وزارتخانه به نام متولی اصلی این سه حوزه واگذار شد و در نمایشگاه اکسپو دبی هم اقدامات براساس تفاهمنامه مذکور انجام می شود.

نیکزادفر با اشاره به رویکرد برنامه ریزی ها برای حضور در اکسپو دبی بیان نمود: مقابله با ایران هراسی، نمایش پتانسیل های مجذوب کننده و منحصر بفرد میراث فرهنگی، طبیعی و ناملموس کشور، معرفی زیر ساخت های گردشگری کشور از جمله گردشگری سلامت، معرفی استارت آپ های فعال در سه حوزه، همچنین نمایش و فروش دست ساخته های غنی و سنتی صنایع دستی از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای حضور در این رویداد بین المللی است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی شرح داد: بر همین اساس، برنامه ریزی برای تمامی استانهای کشور صورت پذیرفته و بطور میانه هر ده روز دو استان در دبی حضور خواهند داشت که البته این زمان به نسبت محتوای استان ها متغیر خواهد بود.

او در انتها از تمامی فعالان و خانواده بزرگ میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که آمادگی حضور در این المپیک بزرگ فرهنگی را دارند، دعوت کرد که با مراجعه به ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خود یا به حوزه توسعه و سرمایه گذاری شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی پیشنهادها و امکانات خود را معرفی و مطرح کنند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: همگردی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8228

به "امضای تفاهم نامه با شرکت نمایشگاه های بین المللی برای اکسپوی دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه با شرکت نمایشگاه های بین المللی برای اکسپوی دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید